ساخت فایل با استفاده از ctypes‌ در پایتون برای ساخت فایل توی پایتون کار پیچیده‌ای لازم نیست انجام بدین اما وقتی میخواین از ctypes‌استفاده کنین یکم پیچیده تر میشه، برای ساخت فایل به تابع CreateFileA نیاز داریم که در زیر تمام پارامترهاشو توضیح دادم: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 HANDLE WINAPI CreateFile( _In_ LPCTSTR lpFileName, _In_ DWORD dwDesiredAccess, _In_ DWORD dwShareMode, _In_opt_ LPSECURITY_ATTRIBUTES lpSecurityAttributes, _In_ DWORD dwCreationDisposition, _In_ DWORD dwFlagsAndAttributes, _In_opt_ HANDLE hTemplateFile );HANDLE WINAPI CreateFile( _In_ LPCTSTR lpFileName, _In_ DWORD dwDesiredAccess, _In_ DWORD dwShareMode, _In_opt_ LPSECURITY_ATTRIBUTES lpSecurityAttributes, _In_ DWORD dwCreationDisposition, _In_ DWORD dwFlagsAndAttributes, _In_opt_ HANDLE hTemplateFile ); خط دوم: lpFileName این پارامتر اسم فایلیه که[…]

آموزش برعکس کردن کلمه در پایتون بعضی وقتا پیش میاد که میخواید یه ورودی‌ای از کاربر بگیرید و برعکسش کنید یا یه استرینگ یا واژه ای که داریم و پشت و روش کنیم مثلا بنویسیم: «میسیونب الثم مینک شور و تضپ و میراد هک یا هژاو ای گنیرتسا هی ای دینک شسکعرب و دیریگب ربراک زا یایدورو هی دایوخیم هک دایم شیپ اتقو یضعب» برای اینکار داخل اینترپرتر و یا کد خودتون کافیه از همون تابعی استفاده کنید که برای جدا کردن استرینگ ازش استفاده میکردین یعنی این تابع: 1 2 3 name = "Zartosht Sepideman" print name[0:3] #Zarname = "Zartosht Sepideman" print name[0:3] #Zar عدد اول شروع بخش دلخواه[…]